چگونه آنلاین بازی کردن Call of duty 4 modern war far


در مرحله اول:

فایل های patch 1.6 و patch 1.7 v رو دانلود و محتویات اون رو نصب کنید

فایل updating punk buster را دانلود و نصب کنید سپس punk buster را اجرا کنید و بر روی دکمه ی Add game کلیک کنید و بعد از قسمت game بازی call of duty 4 را انتخاب کنید و بر روی Browse کلیک کرده و محلی که بازی قبلا در ان نصب شده را مشخص کنید. به قسمت قبلی برگردید و بر روی check for updates کلیک کنید و دقایقی منتظز بمانید.(به اینترنت باید متصل باشید.)

آپدیت کردن punk buster مرحله مهمی است.

در مرحله دوم:

نرم افزار Game ranger را نصب کنید

در مرحله بعدی داخل این نرم افزار یک حساب کاربری ایجاد کنید(رایگان)ساختن یک حساب کاربری نیاز به ایمیل شما دارد که نامه تایید به آن ارسال می شود.

سپس بعد از ساختن حساب کاربری وارد ایمیل خود شوید و حساب کاربری Game ranger را تایید کنید.

در مرحله پایانی برای انلاین بازی کردن call of duty 4 برنامه Game ranger رو اجرا کنید از زبانه های بالای برنامه Windows و سپس Main را انتخاب کنید. از منوی آبشاری گزینه Action را انتخاب کنید، با لیستی از سرور ها که شامل call of duty 4 نیز هست مواجه می شوید که این سرور ها توسط افراد مختلفی ایجاد شده اند.

برای ملحق سدن به یک سرور در پنجره ای که لیست سرور ها را مشاهده کردید بر روی هر کدام که مایلید کلیک کنید و از سمت راست بالا کلید join را بزنید تا وارد اتاق شخص سازنده سرور شوید سپس دوباره با زدن کلید join وارد بازی شوید.

برای اولین بار نرم افزار Game ranger از شما مسیر نصب بازی را می خواهد. بنابراین بدون معطلی مسیر نصب بازی را به نرم افزار Game ranger معرفی کنید.

آموزش با برنامه xfire

ابتدا xfire را دانلود و نصب کنید و یک حساب کاربری در آن ایجاد کنید.

از ستون سمت چب xfire آیکون سومی را انتخاب کنید سپس از لینک ظاهر شده بر روی گزینه ی All کلیک کنید تا لیستی از سرور ها به شما نشان داده شود. بر روی هر کدام که مایلید دو بار کلیک کنید تا وارد آن سرور شود.

شما با داشتن ایپی سرور مورد نظر خود می توانید وارد ان شوید.

قابلیت consple را روشن کنید برای این کار درون بازی از منوی option سپس Game option را اتنخاب کنید و در نهایت Enable console را در حالت yes قرار دهید.

در منوی اصلی بازی کلید ‍‍‍~ کیبورد را بزنید از کادر زرد رنگ باز شده عبارت connect را تایپ کنید و با ایجاد یک فاصله (زدن کلید space کیبورد) ای پی ادرس سرور مورد نظر خود را تایپ کنید.



آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

    rZa می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1393/2/10/3 و 1:20 دقیقه ارسال شده.

    [Comment_Content]

    hamD می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1393/2/10/3 و 1:19 دقیقه ارسال شده.

    [Comment_Content]

    ali می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1393/2/10/3 و 1:19 دقیقه ارسال شده.

    [Comment_Content]

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: